Geoblog.pl    PiA    Podróże    Portugalia    Początki też bywają męczące

Początki też bywają męczące

Polska, Gliwice

Na samym początku chciałbym podkreślić, ze ten blog jest napisany przede wszystkim pod kątem informowania naszych bliskich co się z nami dzieje, co robimy w wolnym czasie, jak również zachowania wspomnień i wrażeń :).

Jest on również przeznaczony dla osób które planują się wybrać do Portugalii i chciały by zobaczyć coś ciekawego i przeżyć niezapomniane chwile:D
Związku z tym że doszło do tego że mieszkaliśmy w Portugalii prawie dwa lata wydaje mi się że wszystkie miejsca jakie zostały wymienione w których byliśmy i widzieliśmy przez ten okres, są warte zobaczenia na własne oczy.
Dlatego też mogę śmiało powiedzieć że jest to kraj, do którego warto pojechać w każdej porze roku. Latem gości w Portugalii każdego dnia słońce i wysokie temp., z kolei jeśli wybierzesz się tam w grudniu zaszokuje cię na pewno świąteczny wystrój miast, zwłaszcza Lizbony do której w tym okresie zjeżdżają chmary turystów żeby zobaczyć ten św. przepych na własne oczy:)
Tak też będę starał się podawać ceny i adresy wszelkich Hoteli, Moteli czy też pól namiotowych gdzie warto i przenocować i jest również bezpiecznie.
Jeśli bym zapomniał o czymś napisać co było by dla Was ważne - piszcie!

Wyruszamy z Gliwic gdzie mieszkamy, wylot mamy z Warszawy to że dość sporo drogi przed nami do punktu docelowego:/